Ik bezoek de website via 1 bepaald apparaat en zie dat deze een fout toont, maar op andere apparaten niet.

Browsers (zoals Google Chrome en Internet Explorer) slaan tegenwoordig automatisch delen van websites op. Zo kunnen ze namelijk de pagina’s sneller aan de bezoeker laten zien. Het kan voorkomen dat deze tijdelijke internetbestanden oude delen van de website laten zien, of zelfs fouten in zich hebben.

De browsercache dient verwijderd te worden. Dit verschilt per soort browser, daarom hebben we een overzicht gemaakt per browser om deze tijdelijke internetbestanden te wissen.

Microsoft Edge

  • Klik op de “Hub”, het halve sterretje, hierna op “Geschiedenis”;
  • Klik op “Alle geschiedenis wissen”;
  • Vink “Cookies en opgeslagen websitegegevens” en “Gegevens en bestanden in de cache” aan;
  • Klik op Wissen;

Internet Explorer

  • Klik op het tandwieltje (Opties);
  • Klik op “Internet opties”;
  • Klik op “Verwijderen…”;
  • Vink “Cache” aan;
  • Klik op “Verwijderen”;

Google Chrome

  • Klik op de instellingen (3 puntjes onder elkaar);
  • Klik op “Geschiedenis” en weer op “Geschiedenis”;
  • Klik op “Browsergegevens wissen”;
  • Vink “Cache” aan;
  • Klik op “Browsergegevens wissen”.

Mozilla Firefox  (Windows)

  • Klik op de knop “Firefox”;
  • Klik op “Geschiedenis”;
  • Klik op “Recente Geschiedenis Wissen…”;
  • Vink “Cache” aan;
  • Klik op “Nu wissen”.

Mozilla Firefox (Mac OS/Apple)

  • Klik op “Voorkeuren”;
  • Klik op “Privacy”;
  • Klik op “Wissen”.

Safari (Mac OS/Apple)

  • Ga naar het vervolgkeuzemenu Safari;
  • Klik op “Voorkeuren”;
  • Klik op “Beveiliging”;
  • Klik “Bladwijzers.”;
  • Klik op “Toon cookies”;
  • Klik op “Cookies”;
  • Klik op “Verwijder alles”;
  • Klik op “Gereed”.