Full service internetbureau

Online zichtbaar worden en blijven, is zo makkelijk nog niet. Dat vraagt om vakkennis, verder nadenken én een aardige dosis creativiteit. Wij bieden jou deze vaardigheden, maar nog veel meer. Jouw eigen marketingafdeling buiten de deur mét de vakkennis die zo onmisbaar is! Voor standaard marketingjargon zijn we allergisch. Wij spreken de taal van jouw doelgroep en communiceren lekker duidelijk, passend én origineel! Je nieuwe bedrijf, merk, campagne of product lanceren, doe je met Webmyday.

Ontmoet ons

Het Webmyday en ICTmyday team

Menno
de Munter

Algemeen directeur

Wessel
Korteweg

Project manager Websitebouw

Ronald
van der Veere

Project manager online marketing

Kelly
Bijl

Teammanager online marketing

Laura
Prins

Online Marketeer & Grafisch Vormgever

Martijn
Heeffer

Back-End Developer

Tara
van der Graaf

Support & Project Manager

Tamara
Ridderhof

Online Marketeer

Linde
Haverhals

Online Marketeer

Pascal
Olschewski

IT support manager

Romy
Koppelaars

Online marketeer

Jolijn
Bol

Office manager

Lotte
Straal

Online Marketeer

Manon
Tjeerdsma

Online Marketeer

Joris
Elderhorst

Online Marketeer

Daniëlle
Konings

Online marketeer

TwanTwan

Twan

van Ooijen

Content Marketeer

Yassine

Yassine
Mabrouki

IT Support Medewerker

Vivianne
van Strijland

Google Ads Specialist

Ruben
van Putten

Digital Consultant Icons

Wij zijn er voor jou

Sinds 2010 al actief

Al sinds 2010 helpen we klanten om online zichtbaar te worden en de verwachting van hun doelgroep te overtreffen. Door visueel spannende designs, onmisbare vakkennis én onderscheidende ideeën. Wij zijn jouw bruisende marketingafdeling buiten de deur.

Bij Webmyday zetten we ons ook actief in bij de bedrijfsvoering voor de maatschappij. We steunen naast De High Five Foundation en Louterbloemen ook het Nationaal MS Fonds.

Hoe onderscheiden wij ons?

Door gebruiksvriendelijke oplossingen en persoonlijk contact onderscheidt Webmyday zich van de concurrenten. Bij ons heb je contact met een vast contactpersoon die:

  • Je gewoon kan bellen;
  • Snel reageert op e-mails;
  • In gemakkelijke taal praat;
  • Op locatie wil langskomen om problemen op te lossen.

Persoonlijke service op hoog niveau vinden wij erg belangrijk. We proberen hierbij onze diensten zo gebruiksvriendelijk mogelijk in te richten, zodat problemen minder vaak voorkomen.